63200 Νέα Μουδανιά, Χαλκιδική
ΑΦΜ 137412969 ΔΟΥ Νέων Μουδανιών
Αρ. ΓΕΜΗ 143080457000
Τηλ: 23730 65567
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ
O ιστότοπος www.dellistools.gr είναι ένα ηλεκτρονικό εμπορικό κατάστημα πώλησης προϊόντων και υπηρεσιών μέσω του Διαδικτύου (στο εξής καλούμενο ηλεκτρονικό κατάστημα ή ιστότοπος) που δημιούργησε και λειτουργεί η ατομική επιχείρηση ΔΕΛΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ, που εδρεύει στα Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής (Τ.Κ 63200), στην Αρχή Περιφερειακής Οδού Νέων Μουδανιών – Κασσάνδρας, με Α.Φ.Μ. 137412969 και Δ.Ο.Υ. Νέων Μουδανιών Χαλκιδική, Αρ. ΓΕΜΗ 143080457000, ηλεκτρονική διεύθυνση επικοινωνίας (e–mail) info@dellistools.gr, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης του ηλεκτρονικού καταστήματος: 2373065567, (στο εξής χάριν συντομίας η «Επιχείρηση»).
ΟΡΟΙ - ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΧΡΗΣΗΣ
Η χρήση της παρούσας ιστοσελίδας και τα σχετικά με αυτήν δικαιώματα και υποχρεώσεις διέπονται από τους όρους και προϋποθέσεις που παρατίθενται στο παρόν και στα αναπόσπαστα τμήματά του και ισχύουν για το σύνολο του περιεχομένου της και των επιμέρους σελίδων της. Η ιστοσελίδα απευθύνεται μόνο σε νομικά ή φυσικά πρόσωπα με πλήρη δικαιοπρακτική ικανότητα που μπορούν να συνάψουν νομικά δεσμευτικές συμφωνίες στο πλαίσιο της ισχύουσας νομοθεσίας. Απαγορεύεται η χρήση της ιστοσελίδας, του περιεχομένων και των εφαρμογών της από ανήλικα άτομα (κάτω των 18 ετών). Η περιήγηση, η πρόσβαση ή η χρήση της ιστοσελίδας και των όποιων υπηρεσιών διατίθενται μέσω αυτής αποτελεί τεκμήριο ότι ο «επισκέπτης/χρήστης» έχει μελετήσει, κατανοήσει και αποδεχτεί όλους τους όρους χρήσης. Για το λόγο αυτό ο επισκέπτης καλείται να διαβάζει εκ των προτέρων το περιεχόμενου τους. Σε περίπτωση που ο επισκέπτης/χρήστης δεν συμφωνεί με τους όρους χρήσης της ιστοσελίδας, οφείλει να μην κάνει χρήση των υπηρεσιών και του περιεχομένου της.
Οι γενικοί όροι είναι διαθέσιμοι στον επισκέπτη/χρήστη στην ελληνική γλώσσα, κατά τρόπο σαφή, συγκεκριμένο και εύληπτο, ώστε να μπορεί να αντιληφθεί πλήρως το νόημά τους. Οι συμβάσεις μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος καταρτίζονται στην Ελληνική γλώσσα.
Η επιχείρηση διατηρεί το δικαίωμα μονομερούς τροποποίησης των όρων και προϋποθέσεων οποτεδήποτε και χωρίς προειδοποίηση. Θα αναρτά διαδικτυακά την εκάστοτε ισχύουσα έκδοση των όρων χρήσης, ενώ η συνέχιση της χρήσης της ιστοσελίδας ή των υπηρεσιών της θα θεωρείται ότι συνιστά αποδοχή των νέων όρων. Για το λόγο αυτό κάθε χρήστης παρακαλείται να ελέγχει ανά τακτά χρονικά διαστήματα τους όρους χρήσης. Όροι που συμφωνήθηκαν μετά από ατομική διαπραγμάτευση μεταξύ των συμβαλλομένων μερών (ειδικοί όροι) υπερισχύουν των αντίστοιχων γενικών όρων του παρόντος. Το γεγονός ότι για ορισμένα στοιχεία κάποιου όρου ή για μεμονωμένο όρο υπήρξε ατομική διαπραγμάτευση δεν αποκλείει την εφαρμογή του άρθρου 2 στο υπόλοιπο της σύμβασης, αν από το σύνολο των περιστάσεων προκύπτει ότι πρόκειται για σύμβαση προσχώρησης.
Οι όροι χρήσης της ιστοσελίδας, καθώς και κάθε τροποποίησή τους, διέπονται από το εθνικό και το κοινοτικό δίκαιο και τυχόν εφαρμοστέες σχετικές διεθνείς συνθήκες και ιδίως από το Νόμο 2251/1994 όπως αυτός κωδικοποιήθηκε με την υπ’ αριθμόν 5338/2018 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ Β' 40/17.01.2018) με το άρθρο 1 της οποίας κωδικοποιείται ο προαναφερόμενος νόμος σε ενιαίο κείμενο με έναρξη ισχύος δύο μήνες μετά τη δημοσίευση του Ν. 4512/2018 (ΦΕΚ Α 17/01/2018) όπως ορίζεται στο άρθρο 2 αυτής. Οποιαδήποτε διάταξη των ανωτέρω όρων διαπιστωθεί ότι είναι αντίθετη με το ως άνω νομικό πλαίσιο θα καταστεί εκτός ισχύος, παύει αυτοδικαίως να ισχύει και αφαιρείται από το παρόν, χωρίς σε καμία περίπτωση να θίγεται η ισχύς των λοιπών όρων. Ομοίως, σε περίπτωση που κάποιοι όροι χρήσης καταστούν μερικώς ή ολικώς άκυροι ή μη εφαρμοστέοι, δεν επηρεάζεται η ισχύς ή/και η εγκυρότητα των υπολοίπων όρων ή μέρους αυτών. Οι άκυροι ή/και μη εφαρμοστέοι όροι θα αντικαθίστανται με όρους που θα πλησιάζουν όσο είναι δυνατόν το νόημα και το σκοπό των άκυρων ή μη εφαρμοστέων όρων. Διαφορές που τυχόν προκύπτουν από την εφαρμογή των όρων και την εν γένει χρήση της ιστοσελίδας από τον επισκέπτη ή χρήστη αυτής, θα επιλύονται καταρχήν φιλικά, αν όμως αυτό δεν καταστεί εφικτό θα διέπονται από το ελληνικό δίκαιο και θα υπάγονται στην αποκλειστική αρμοδιότητα των Δικαστηρίων της Χαλκιδικής.
Αναπόσπαστο και δεσμευτικό μέρος των όρων χρήσης αποτελεί επίσης και η ΔΗΛΩΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ – ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ.
ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
Ο παρόν ιστότοπος παρέχει στον καταναλωτή τις απαραίτητες πληροφορίες με ευκρινή και κατανοητό τρόπο και δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα σχετικά με την ταυτότητα του προμηθευτή (εμπορική επωνυμία), τη γεωγραφική του διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας του, τα κύρια χαρακτηριστικά των καταναλωτικών αγαθών, την συνολική τους τιμή (συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α και κάθε άλλου τέλους) ή αν, λόγω της φύσεως των αγαθών δεν μπορεί ευλόγως να καθοριστεί εκ των προτέρων, τον τρόπο με τον οποίο πρόκειται να υπολογισθεί η τιμή, τυχόν πρόσθετες επιβαρύνσεις αποστολής/παράδοσης και κάθε άλλη δαπάνη, τις διευθετήσεις πληρωμής (αποδεκτά μέσα πληρωμής), παράδοσης (τυχόν περιορισμοί), εκτέλεσης, προθεσμιών, τις προϋποθέσεις υπαναχώρησης των συμβαλλομένων μερών από τη σύμβαση, καθώς και την πολιτική που εφαρμόζει ο προμηθευτής σε περίπτωση παραπόνων και επιστροφής προϊόντων.
Η Επιχείρηση στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται από καταχωρήσεις ηλεκτρονικών δεδομένων που έγιναν εκ σφάλματος/παραδρομής κατά την κοινή πείρα και δικαιούται να προβαίνει σε διόρθωση αυτών οποτεδήποτε αντιληφθεί την ύπαρξή τους.
Παρόλο που η Επιχείρηση καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να αποκλείσει την εμφάνιση ιών σε αυτή την ιστοσελίδα, δεν εγγυάται ότι οι λειτουργίες της ιστοσελίδας θα είναι αδιάλειπτες ή απαλλαγμένες από κάθε είδους σφάλματα και ιούς και δεν ευθύνεται για οποιαδήποτε απώλεια δεδομένων ή άλλη ζημία του επισκέπτη/χρήστη ή τρίτων, οφειλόμενη είτε σε χρήση/αντιγραφή/φόρτωση (download) είτε σε αλλοίωση ή μόλυνση με ιούς ή άλλες μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε αρχεία και πληροφορίες που διατίθενται μέσω της ιστοσελίδας. Κάθε επισκέπτης οφείλει να λαμβάνει όλα τα κατάλληλα μέτρα ασφάλειας (π.χ. προγράμματα προστασίας από ιούς) πριν από οποιαδήποτε ‘’φόρτωση’’ από αυτή την ιστοσελίδα. Το κόστος των ενδεχόμενων διορθώσεων ή επισκευών, το αναλαμβάνει ο επισκέπτης/ χρήστης και σε καμία περίπτωση η Επιχείρηση. Η Eπιχείρηση δεν φέρει ευθύνη για την προσωρινή μη διαθεσιμότητα της ιστοσελίδας, για την διακοπή μεμονωμένων ή όλων των λειτουργιών ή εφαρμογών της ή για οποιαδήποτε δυσλειτουργία ή τεχνικά θέματα τυχόν εμφανισθούν. Υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, συμπεριλαμβανομένης και της περίπτωσης αμέλειας, δεν ευθύνεται έναντι του επισκέπτη/χρήστη ή οποιουδήποτε τρίτου για οποιασδήποτε μορφής ζημία, άμεση ή έμμεση, θετική η αποθετική, που σχετίζεται με οποιοδήποτε τρόπο με τη χρήση της ιστοσελίδας, την πλοήγηση σε αυτή & τη χρήση των υπηρεσιών ή των πληροφοριών που περιέχονται σε αυτή.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
ΜΕΣΩ WEBSITE
Για να προσθέσετε στο Καλάθι των Αγορών σας τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, κάντε κλικ στο κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι”. Όταν τελειώσετε τις αγορές σας, κάντε κλικ στο κουμπί “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” και ακολουθείστε τα υποδεικνυόμενα βήματα. Όταν ολοκληρώσετε επιτυχώς την παραγγελία σας, θα λάβετε επιβεβαιωτικό email.
ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΩΣ
Αν χρειάζεστε βοήθεια για να καταχωρήσετε την παραγγελία σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας στο 2373065567.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
Υπάρχει η δυνατότητα να παραλάβετε τα προϊόντα που θα παραγγείλετε on line από την έδρα μας χωρίς καμία επιπλέον χρέωση. Στην περίπτωση αυτή θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθείτε ότι η παραγγελία σας είναι έτοιμη να παραδοθεί βλέποντας στην αναφορά εξέλιξης παραγγελίας ότι είναι έτοιμη για παραλαβή από το κατάστημα. Εφόσον δηλώσετε κινητό τηλέφωνο ή e - mail κατά την υποβολή της παραγγελίας σας, θα λάβετε επίσης sms ή e mail επιβεβαίωσης που θα σας ενημερώνει πως η παραγγελία σας βρίσκεται στο κατάστημά μας.
Οι παραγγελίες παραμένουν ετοιμοπαράδοτες στο φυσικό χώρο του καταστήματος της επιχείρησης για πέντε (5) εργάσιμες ημέρες. Στην περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από το κατάστημά μας, σας ενημερώνουμε ότι το προϊόν αποδεσμεύεται από την παραγγελία και είναι διαθέσιμο προς πώληση. Τυχόν καταβληθέν τίμημα επιστρέφεται στο ακέραιο.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ
Η αποστολή των προϊόντων στον χώρο προτίμηση του αγοραστή θα γίνεται έπειτα από επιλογή της Επιχείρησης με courier (1-2 εργάσιμες) για αντικείμενα έως δέκα (10) κιλά ή με πρακτορείο μεταφορών (1-2 εργάσιμες ημέρες και παραλαβή από έδρα πρακτορείου) για αντικείμενα από δέκα (10) κιλά και άνω.
Το κόστος μεταφοράς δεν περιλαμβάνεται στην τιμή των προϊόντων και βαρύνει τον αγοραστή, εκτός εάν ρητά ορίζεται αλλιώς. Το κόστος μεταφοράς δεν είναι σταθερό, αλλά μεταβάλλεται ανάλογα με τη διεύθυνσή σας, τον όγκο της παραγγελίας σας και το βάρος της. Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας, μπορείτε να δείτε και το κόστος μεταφοράς που αντιστοιχεί στην παραγγελία σας.
H διεύθυνση που δηλώνει ο αγοραστής θα πρέπει να είναι πραγματική και έγκυρη. Σε περίπτωση απουσίας από τη δηλωμένη διεύθυνση ή τυχόν μεταβολής των στοιχείων της δηλωμένης διεύθυνσής του, ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την έγκαιρη ενημέρωση της Επιχείρησης, προκειμένου να γίνει η αποστολή στη σωστή διεύθυνση. Σε διαφορετική περίπτωση ο αγοραστής θα επιβαρύνεται με το επιπλέον κόστος μεταφοράς.
Στην περίπτωση που το προϊόν δεν είναι ετοιμοπαράδοτο, ακόμα κι αν εκ παραδρομής φαίνεται ετοιμοπαράδοτο στο site μας, η παραγγελία παραμένει εκκρεμής και η Επιχείρηση μας θα επικοινωνήσει μαζί σας για τον αναμενόμενο χρόνο διαθεσιμότητας του προϊόντος, την αντικατάσταση ή την ακύρωση της παραγγελίας, χωρίς περαιτέρω ευθύνη αποζημίωσης.
Όλα τα προϊόντα στέλνονται με courier και στο εξωτερικό στη διεύθυνση που μας έχετε δηλώσει στην παραγγελία σας εντός δέκα (10) εργάσιμων ημερών, εφόσον υπάρχουν άμεσα διαθέσιμα.
Σε περίπτωση καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας στο email info@dellistools.gr ή τηλεφωνικά στο 2373065567.
Σημείωση: H παραλαβή του αντικειμένου και η υπογραφή στον μεταφορέα συνεπάγεται την αποδοχή του είδους και την άρτια κατάσταση.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ / ΑΛΛΑΓΩΝ / ΑΚΥΡΩΣΕΩΝ
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΛΟΓΩ ΛΑΘΟΥΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
Σε όλες τις περιπτώσεις στις οποίες παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα, κατά είδος ή ποσότητα ή λείπει ιδιότητα η οποία έχει προηγουμένως συνομολογηθεί εγγράφως με την Επιχείρηση ο πελάτης επιστρέφει τα προϊόντα προς έλεγχο και διαπίστωση του λάθους. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων καθώς και τα έξοδα επαναπροώθησης στον πελάτη βαρύνουν την Επιχείρηση αρκεί να τηρείται ο προτεινόμενος από την εταιρεία τρόπος επιστροφής.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ / ΑΛΛΑΓΕΣ ΛΟΓΩ ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑΣΤΗ
Ο αγοραστής έχει δικαίωμα, μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του προϊόντος, να υπαναχωρήσει εγγράφως από την αγορά, αποστέλλοντας με φαξ (2373065704) ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (info@dellistools.gr) την υπαναχώρησή του στην Επιχείρηση, με την υποχρέωση όμως να καλύψει το κόστος / δαπάνη επιστροφής του προϊόντος μέχρι το κατάστημα της Επιχείρησης. Η επιστροφή θα γίνεται δεκτή μόνο κατόπιν έγκρισης της Επιχείρησης και μετά από έλεγχο του επιστρεφόμενου προϊόντος, ο αγοραστής οφείλει δε να παραδώσει στην επιχείρηση το προϊόν χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής προϊόντος.
Στην περίπτωση αυτή, η Επιχείρηση μέσα σε 14 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή του ως άνω φαξ / μηνύματός του θα επιστρέψει στον αγοραστή τα χρήματα στον τραπεζικό λογαριασμό που θα υποδείξει ο ίδιος στην υπαναχώρησή του. Για την έγκυρη υπαναχώρησή του αγοραστή θα πρέπει το προϊόν να επιστραφεί στην Επιχείρηση στην αρχική του συσκευασία και να μην έχει υποστεί οποιαδήποτε ζημία ή φθορά και να μην προκύπτει ότι το προϊόν χρησιμοποιήθηκε ή τέθηκε σε λειτουργία με οποιοδήποτε τρόπο. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής Πώλησης κ.ο.κ.). Εάν δεν τηρούνται οι όροι του παρόντος, δεν θα γίνεται δεκτή η υπαναχώρηση του αγοραστή και σε καμία περίπτωση δεν θα επιστρέφεται το χρηματικό ποσό που κατέβαλε ως τίμημα της πώλησης.
Η επιστροφή μπορεί να πραγματοποιηθεί είτε στο κατάστημα μας είτε μέσω Courier επιλογής του αγοραστή και με δικά του έξοδα.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στο παρόν δεν ισχύει όσον αφορά στις ακόλουθες περιπτώσεις:
α) προμήθειας αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων κι έπειτα από ειδική παραγγελία του,
β) προμήθειας αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν,
γ) προμήθειας σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση,
δ) την προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Τα ως άνω ισχύουν και σε περίπτωση αλλαγής προϊόντος. Σε περίπτωση αλλαγής προϊόντων σε έκπτωση ή προσφορά, αυτά αλλάζονται στην εκάστοτε τιμή έκπτωσης ή προσφοράς και πάντα (όχι) νωρίτερα από τη λήξη των εκπτώσεων και των προσφορών και εντός του διαστήματος των 14 ημερών από την ημέρα της επιβεβαιωμένης παραλαβής της παραγγελίας εκ μέρους του αγοραστή.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι κάποιο προϊόν φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Επιχείρηση παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Η εγγύηση παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής ή επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν νέας συμφωνίας με τον πελάτη.
Η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Αν πρόκειται ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση και η συσκευασία δεν υπάρχει ή επίσης αν η συσκευασία του προϊόντος παραλήφθηκε από τους διανομείς κατά την παράδοση του είδους δεν απαιτείται η συσκευασία του προϊόντος. Σε καμία περίπτωση η επιχείρηση δεν ευθύνεται για ελαττώματα που προκλήθηκαν στο προϊόν λόγω κακής χρήσης, παρά μόνο να αναλάβει την επισκευή του με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης και επιβεβαίωσης κόστους επισκευής.
Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε με προσωπικό και μεταφορικά μέσα της Επιχείρηση είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα που διατηρεί η Επιχείρηση. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Επιχείρηση και η Επιχείρηση βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον διαπιστωθεί το ελάττωμα, πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση του προϊόντος, αλλιώς ακύρωση της συναλλαγής σε περίπτωση που δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Επιχείρηση άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση. Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής η επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την Επιχείρηση.
Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της επιχείρηση πλέον. Κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του στο κατάστημά μας. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Επιχείρηση προς τον πελάτη.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΗ
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA = Dead On Arrival) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση αυτών στον πελάτη. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη τη συσκευασία του. Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
• Το προϊόν παραλαμβάνεται και ελέγχεται για την διαπίστωση του αναφερόμενου από τον πελάτη ελαττώματος.
• Υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Επιχείρηση, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοιο καινούριο, ή σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας με άλλο καινούργιο προϊόν αντίστοιχης ποιότητας και τιμής, άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων της αρχικής αγοράς στον πελάτη. Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο είχε γίνει η αρχική πληρωμή του πελάτη προς την επιχείρηση.
• Ειδικότερα, σε περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής κάρτας η Επιχείρηση θα υποχρεούται να ενημερώσει την εκδότρια Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί εν συνεχεία σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη χωρίς σχετική ευθύνη της Επιχείρησης πλέον. Η Επιχείρηση κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από οποιοδήποτε κατάστημα του δικτύου της Επιχείρησης. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα από τους λογαριασμούς της Επιχείρησης προς τον πελάτη.
• Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων στην Επιχείρηση όσο και για την επαναπροώθηση στον Πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Επιχείρηση.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή η Επιχείρηση έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησής του αυτής έναντι του πελάτη.
ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ
ΜΕ ΜΕΤΡΗΤΑ
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με μετρητά, καταβλητέα στο ταμείο του καταστήματος, όταν ο πελάτης επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα».
ΜΕ ΑΝΤΙΚΑΤΑΒΟΛΗ
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω αντικαταβολής δηλαδή με την καταβολή του οφειλομένου ποσού στον εξουσιοδοτημένο προς είσπραξη, διανομέα της Επιχείρησης κατά την παράδοση των πωληθέντων στον δηλωθέντα στην παραγγελία, τόπο παράδοσης. Η αντικαταβολή γίνεται μόνο με μετρητά και είναι δεκτή για ποσά έως 500,00 € ενώ αποκλείεται για μεγαλύτερα ποσά. Σε περίπτωση συνολικού τιμήματος πώλησης (συμπεριλαμβανομένων εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων) ποσού μεγαλυτέρου των 500,00 € η Επιχείρηση έχει τη διακριτική ευχέρεια να ζητήσει την προκαταβολή μέρους του τιμήματος για την έναρξη εκτέλεσης της πώλησης είτε με καταβολή μετρητών στο κατάστημα είτε με την χρέωση πιστωτικής κάρτας του πελάτη, σε περίπτωση δε άρνησης του πελάτη να καταβάλει το ποσό της οριζομένης προκαταβολής, δικαιούται να απόσχει από την έναρξη εκτέλεσης των υποχρεώσεών της από την πώληση έως ότου συμμορφωθεί ο πελάτης προς την αξίωση αυτή. Αυτό ισχύει ιδίως, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, σε περιπτώσεις που κάποιο ή κάποια από τα πωλούμενα προϊόντα απαιτείται να παραγγελθούν από προμηθευτή. Για όλες τις πωλήσεις με καταβολή του τιμήματος με αντικαταβολή, η επιβεβαίωση και αποδοχή της παραγγελίας γίνεται όπως σε όλες τις περιπτώσεις εγγράφως (ηλεκτρονική αλληλογραφία – e mail) αλλά στην περίπτωση αυτή, επιπρόσθετα γίνεται και τηλεφωνική επιβεβαίωση, απευθείας με τον πελάτη. Επίσης σε περίπτωση που για την αγορά ζητείται έκδοση τιμολογίου (πώληση σε επιτηδευματία) η αντικαταβολή δεν είναι δυνατόν να υπερβαίνει το ποσό των 300 ευρώ συνολικά.
ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις στους παρακάτω αριθμούς τράπεζας:
Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΙΒΑΝ: GR1501104210000042115938625
Alpha Bank ΙΒΑΝ: GR5701408150815002002010285
Τράπεζα Πειραιώς GR0901712320006232141265377
ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΔΕΛΛΗΣ Β. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ
Κατά την κατάθεση θα πρέπει ο πελάτης να καταθέσει ολόκληρο το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνίες, προσθέτοντας στην αιτιολογία της κατάθεσης το ονοματεπώνυμο του και τον αριθμό ηλεκτρονικής παραγγελίας.
Το καταθετήριο θα πρέπει να αποσταλεί ηλεκτρονικά στην διεύθυνση info@dellistools.gr Ή με fax στο 2373065704.
Η εξόφληση θα εμφανιστεί εντός τριών εργασίμων ημερών από την κατάθεση και τα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα θα αποσταλούν μετά. Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή του αριθμού λογαριασμού και η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
Σε περίπτωση τραπεζικού εμβάσματος, ο πελάτης επιβαρύνεται με τα περαιτέρω έξοδα που προβλέπονται. Εάν τα έξοδα του εμβάσματος χρεωθούν στον λογαριασμό της επιχείρησης, τότε αυτή δεν υποχρεούται να προχωρήσει σε εκτέλεση της παραγγελίας πριν την κατάθεση του υπόλοιπου χρηματικού ποσού που αντιστοιχεί στο συνολικό τίμημα της πώλησης. Εάν ο πελάτης δεν προχωρήσει σε εξόφληση του συνολικού τιμήματος, τότε η Επιχείρηση έχει δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία επιστρέφοντας το χρηματικό ποσό που καταβλήθηκε.
ΜΕΣΩ PAYPAL
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις μέσω PayPal.
ΜΕΣΩ ΧΡΕΩΣΤΙΚΗΣ, ΠΙΣΤΩΤΙΚΗΣ ΚΑΡΤΑΣ Ή ΠΡΟΠΛΗΡΩΜΕΝΗΣ ΚΑΡΤΑΣ
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με εφάπαξ χρέωση είτε πιστωτικής (Visa, Mastercard, Diners και American Express) είτε χρεωστικής είτε προπληρωμένης κάρτας εκδόσεως ανεγνωρισμένης Ελληνικής ή αλλοδαπής Τράπεζας, την οποία αποδέχεται προς συναλλαγή η Επιχείρηση.
Η χρέωση της πιστωτικής κάρτας πραγματοποιείται αφού προηγηθεί έλεγχος και πιστοποίηση των στοιχείων και της εγκυρότητας της κατά την έγκριση και αποδοχή της παραγγελίας εκ μέρους της Επιχείρησης που συνεπάγεται την κατάρτιση της πώλησης (η χρέωση μπορεί να γίνει τότε ακόμα και στην περίπτωση που κάποιο ή κάποια από τα είδη δεν είναι άμεσα διαθέσιμα και πρέπει να παραγγελθούν από προμηθευτές). Ο πελάτης είναι ο μόνος υπεύθυνος για την σωστή καταγραφή και την αλήθεια των στοιχείων της πιστωτικής κάρτας και η Επιχείρηση δεν φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση σφάλματος.
ΜΕ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΠΟΡΤΟΦΟΛΙΟΥ MASTERPASS
Ο πελάτης μπορεί να εξοφλήσει το τίμημα της πώλησης και τις λοιπές συμφωνημένες χρεώσεις και επιβαρύνσεις με χρήση ηλεκτρονικού πορτοφολιού Masterpass.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΥΝΑΛΛΑΓΩΝ
Όλες οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιείται κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση κατάλληλου κλειδιού.
ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Η εγγραφή των πελατών ως επισκεπτών στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απαραίτητη για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε παραγγελίας προϊόντος. Κατά την εγγραφή του επισκέπτη ζητούνται μόνο τα ακόλουθα προσωπικά στοιχεία: Όνομα, Επίθετο, Επωνυμία εταιρίας, Α.Φ.Μ, Δραστηριότητα, Διεύθυνση, Τ.Κ., Πόλη - Περιοχή, Χώρα, Τηλέφωνο, Fax, Διεύθυνση e-mail. Τα παραπάνω στοιχεία είναι απαραίτητα για την επεξεργασία της παραγγελίας του Πελάτη από το ηλεκτρονικό κατάστημα και τίθενται στη διάθεσή του προκειμένου να χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για την άρτια εκτέλεση της παραγγελίας του Πελάτη.
Σε περίπτωση τηλεφωνικής παραγγελίας θα σας ζητηθεί και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή/και αριθμός κινητού τηλεφώνου, η χορήγηση των οποίων σημαίνει τη συναίνεσή σας στην τήρηση των προσωπικών σας δεδομένων από εμάς για τους εδώ αναφερόμενους σκοπούς.
Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα καταγράφει τα προσωπικά δεδομένα μόνο των χρηστών εκείνων που έχουν κάνει εγγραφή ως χρήστες μέσα από την σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος. H συλλογή των ανωτέρω προσωπικών δεδομένων είναι απαραίτητη για την διενέργεια των συναλλαγών μεταξύ του ηλεκτρονικού καταστήματος και των πελατών του, για να αποστέλλονται οι παραγγελίες τους και για να λαμβάνουν ειδικές υπηρεσίες όπως ιστορικό παραγγελιών, προσφορές του ηλεκτρονικού καταστήματος, διαφημιστικό υλικό καθώς και τη μέτρηση της επισκεψιμότητας της ιστοσελίδας, την καταγραφή των απαιτήσεων των πελατών σχετικά με τα προϊόντα του ηλεκτρονικού καταστήματος κ.λ.π.
To www.dellistools.gr δεν θα γνωστοποιήσει την ηλεκτρονική διεύθυνση ενός Πελάτη ή άλλα προσωπικά του δεδομένα για διαφημιστικούς σκοπούς ή σκοπούς μάρκετινγκ, παρά μόνο μετά από ρητή συγκατάθεσή του.
Για τυχόν διαφορές που θα προκύψουν μεταξύ των πελατών ή μεταξύ πελατών και τρίτων και οφείλονται σε μηνύματα, δεδομένα, στοιχεία ή πληροφορίες που διακινούνται μέσω του www.dellistools.gr, το τελευταίο δηλώνει ότι τυχόν άρση του απορρήτου των τηλεπικοινωνιών του πελάτη επιτρέπεται μόνο εφόσον και στο μέτρο που το www.dellistools.gr καλείται να εκπληρώσει υποχρέωσή του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
O Πελάτης έχει οποτεδήποτε τη δυνατότητα να ζητήσει την άμεση διαγραφή από τις βάσεις δεδομένων του www.dellistools.gr, όλων των προσωπικών του δεδομένων που γνωστοποίησε κατά τον ως άνω τρόπο στο ηλεκτρονικό κατάστημα, εφόσον:
• έχει σταματήσει να κάνει χρήση των υπηρεσιών του και
• δεν υπάρχουν ανεξόφλητες οφειλές του προς το ηλεκτρονικό κατάστημα.